BORANG
PENILAIAN PRESTASI PENGAWAS SKTBR
(PETUNJUK: 1.
Sangat Lemah 2. Lemah 3.
Sederhana 4. Baik 5. Sangat Baik)
BIL
|
KRITERIA
|
Petunjuk | ||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||
1.0
|
KEPATUHAN
|
|||||
1.1
|
Patuh kepada Allah dan RasulNya
|
|||||
1.2
|
Taat kepada ibu bapa dan guru
|
|||||
1.3
|
Patuh kepada
arahan/nasihat pemimpin
|
|||||
1.4
|
Patuh kepada undang-undang negeri/negara
|
|||||
1.5
|
Patuh kepada peraturan sekolah
|
|||||
2.10
|
KETRAMPILAN
|
|||||
2.1
|
Menampilkan rupa
diri dan imej yang kemas dan dihormati.
|
|||||
2.2
|
Menjaga pertuturan, sikap dan
personaliti
|
|||||
2.3
|
Berkebolehan mengurus dan mengendalikan
majlis.
|
|||||
2.4
|
Berkebolehan berucap di khalayak ramai
|
|||||
2.5
|
Menjadi contoh teladan (‘role model’)
kepada
pelajar-pelajar lain.
|
|||||
3.0
|
KEPIMPINAN
|
|||||
3.1
|
Berani dan tegas dalam menegakkan
kebenaran.
|
|||||
3.2 .
|
Amanah dan bertanggungjawab
|
|||||
3.3
|
Bijaksana
dan berhemah
|
|||||
3.4
|
Cekap dan
pro-aktif
|
|||||
3.5
|
Berpengaruh dan dihormati
|
|||||
4.0
|
KESUNGGUHAN
|
|||||
4.1
|
Komited dan dedikasi
|
|||||
4.2
|
Bersemangat
tinggi dan berdaya saing
|
|||||
4.3
|
Menerima
kritikan dan teguran serta berusaha
memperbaiki
diri.
|
|||||
4.4
|
Kreatif dan inovatif
|
|||||
4.5
|
Berusaha menjadi insan yang seimbang dalam semua
bidang selaras dengan matlamat Falsafah Pendidikan Negara.
|
|||||
JUMLAH
|
JUMLAH
KESELURUHAN:
No comments:
Post a Comment